INICI / Notícies / VAGA GENERAL DIA 8 DE MARÇ

VAGA GENERAL DIA 8 DE MARÇ

El proper divendres dia 8 de març, hi ha convocada una vaga general que es planteja com una jornada multidimensional de manera que  els convocants criden a participar en aquesta vaga feminista laboral, de cures, de consum i  d’estudiants.
El nostre alumnat, a partir de 3r  d’ESO, ha presentat a la direcció del centre la seva proposta de seguiment d’aquesta vaga, a la qual dona suport la majoria absoluta dels delegats del centre.  És per això que volem comunicar-vos que el dia 8 podeu autoritzar (en el document que hi ha a aquest efecte) als vostres fills a fer vaga i la falta quedarà justificada. L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té dret a no assistir a classe aquell dia.
El centre romandrà obert, però no podem garantir que se facin les classes amb normalitat, ja que no sabem quin seguiment tendrà per part del professorat.
Això sí, l’alumnat estarà atés pel professorat que no segueixi la vaga i pel professorat de serveis mínims.
Gràcies a tota la comunitat educativa per la vostra col·laboració.
En el següent enllaç  teniu la normativa que regula el procés per l’alumnat.