CUINA I GASTRONOMIA

Tècnic en Cuina i gastronomia

Dilluns a divendres, entre les 15:15 i les 21:25 hores.

La competència general d’aquest títol consisteix a executar les activitats de preelaboració, preparació, conservació, presentació i servei de tot tipus d’elaboracions culinàries en l’àmbit de la producció en cuina, seguint els protocols de qualitat establerts i aplicant en tot moment les normes d’higiene, prevenció de riscos laborals i de protecció ambiental.

Es desenvolupa l’activitat professional principalment en empreses del sector d’hoteleria, en establiments dedicats a la preelaboració i comercialització d’aliments crus, en tendes especialitzades en menjars preparats i en empreses dedicades a l’emmagatzematge, l’envasament i la distribució de productes alimentaris. També es pot treballar per compte propi en petits establiments del subsector de restauració, duent a terme processos de preelaboració, elaboració i, en el seu cas, servei d’aliments i begudes.

• Cuiner/a
  • Cap de partida.
  • Empleat/da d’economat d’unitats de producció i serveis d’aliments i begudes.

L’alumnat que hagi superat íntegrament un cicle formatiu de grau mitjà pot accedir a qualsevol modalitat de batxillerat o a un cicle formatiu de grau superior de la mateixa família, mitjançant la corresponent prova d’accés, si es tenen 18 anys o es compleixen abans del dia que s’ha de fer la prova.