SERVEIS EN RESTAURACIÓ

Tècnic en Serveis de restauració

Dilluns a divendres, entre les 15:15 i les 21:25 hores.

Aquesta professió es desenvolupa en sectors i subsectors productius en els quals es desenvolupen processos d’elaboració i serveis d’aliments i begudes, principalment del sector de l’hoteleria. Desenvolupa la seva activitat professional tant en grans com en mitjanes i petites empreses, encara que també pot treballar per compte propi en petits establiments de restauració.

Realitzar les operacions de preparació, presentació i serveis d’aliments i de begudes, així com atendre el client en l’àmbit de la restauració, amb els protocols de qualitat establerts i actuant segons normes d’higiene, de prevenció de riscos laborals i de protecció ambiental.

• Cambrer/a de bar cafeteria o restaurant
  • Cap de rang
  • Empleat/da d’economat d’unitats de producció i serveis d’aliments i begudes
  • Bàrman
  • Ajudant/a de sommelier
  • Auxiliar de serveis en mitjans de transport

L’alumnat que hagi superat íntegrament un cicle formatiu de grau mitjà pot accedir a qualsevol modalitat de batxillerat o a un cicle formatiu de grau superior de la mateixa família, mitjançant la corresponent prova d’accés, si es tenen 18 anys o es compleixen abans del dia que s’ha de fer la prova.