INICI / Notícies / Segona edició de la gimcana Dalt Vila dels IES Balàfia i Isidor Macabich

Segona edició de la gimcana Dalt Vila dels IES Balàfia i Isidor Macabich

Dimecres 15 de maig prop de 200 alumnes de 2n d’ESO dels IES Balàfia de Sant Llorenç i Isidor Macabich de Vila han participat a la segona edició de la Gimcana per Dalt Vila que hem organitzat les Comissions de Normalització Lingüística d’ambdós centres, juntament amb els Departament de Català i Geografia i Història.

Aquesta activitat forma part del conjunt d’activitats que els 2 instituts treballam dins del programa de dinamització lingüística al llarg del curs escolar i que té com a objectiu fomentar l’ús de la nostra llengua més enllà de les activitats purament acadèmiques.

Els 24 grups participants (integrats per 7/8 alumnes dels 2 centres) han realitzat les diverses proves d’aquesta gimcana. Entre d’altres, han hagut de localitzar llocs emblemàtics de Dalt Vila, fer fotografies i respondre a preguntes sobre la història d’Eivissa, cercar ciutadans eivissencs per cantar «Anarem a Sant Miquel» o turistes que havien de llegir un poema d’en Marià Villangómez.

Divendres 31 de maig farem entrega dels premis als grups guanyadors i farem una petita festa a l’àrea recreativa de Can Pere Mosson (Sant Llorenç)