INICI / OFERTA EDUCATIVA / CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ / ELECTROMECÀNICA DE VEHICLES AUTOMÒBILS

ELECTROMECÀNICA DE VEHICLES AUTOMÒBILS

Tècnic en electromecànica de vehicles

Dilluns a divendres, entre les 15:15 i les 21:25 hores.

Realitzar operacions de manteniment, muntatge d’accessoris i transformacions del vehicle en l’àrea de mecànica, hidràulica, pneumàtica i electricitat, ajustant-se a procediments i temps establerts, i aconseguir-ne la qualitat requerida en condicions de seguretat.

Tallers de reparació d’automòbils: mecànica i electricitat. Tallers de reparació de maquinària agrícola i obres públiques: mecànica i electricitat, equips, arreus i transformacions opcionals. Empreses que per la seva activitat realitzin treballs de manteniment electromecànic de motors tèrmics (grups electrògens…).

• Mecànic d’automòbils
  • Electricista d’automòbils
  • Mecànic d’equips dièsel
  • Instal·lador d’accessoris
  • Mecànic de maquinària agrícola i d’obres públiques
  • Mecànic de motocicletes
  • Mecànic de vehicles pesants
  • Electricista de vehicles pesants

Els alumnes que hagin superat íntegrament un cicle formatiu de grau mitjà podran accedir a qualsevol modalitat de batxillerat.