INICI / Notícies / Lliurament premis extraordinaris de Formació Professional

Lliurament premis extraordinaris de Formació Professional

La nostra alumna Andrea Soledad Bulzomi, va rebre el passat divendres dia 9 de novembre, el Premi Extraordinari de Formació Professional de Grau Superior de Familia Professional d’Hoteleria i Turisme. Andrea, alumna del CFGS de Guía, informació i assistència de guíes turístiques va obtenir una mitjana de 10 en els seus estudis, sent així l’alumna amb millor expedient acadèmic de tota la Comunitat de les Illes Balears de la familia professisonal d’Hoteleria i Turisme. Se li va lliurar un premi de 1.000 €, la matrícula gratuïta a la UIB i un petit dispositiu electrònic.

L’acte va ser presidit pel Conseller d’Educació i Universitat, Sr. Martí March i la Directora General de Formació Professional i Formació del Professional, Sra. Maria Alorda.

Andrea va ser acompanyada a l’acte de lliurament per la directora de l’institut, Maria José Molina, la seva tutora Carme Rodríguez i alguns familiars i amics.